uvádí...
21. 6. 2018 | 14. Retail Business Mixer

Reference

Jde o pozitivně vnímanou networkingovou akci pro celou šíři retailu a souvisejících oborů.
Umožňuje setkání se starými známým a nabízí příležitost navázat nové kontakty.

Co řekli účastníci o akci?

Retail Business Mixer je ideální příležitostí, jak se potkat s mnoha známými lidmi v příjemném a neformálním prostředí. Perfektní načasování umožňuje probrat uplynulé pololetí a dozvědět se o plánech na druhou část roku. Významná je také možnost seznámení s mnoha lidmi napříč celým spektrem trhu a různými kompetencemi či dovednostmi. Vždy uvítám příležitost k osobním setkáním s klienty, kolegy či známými, která se každému těžko začleňují do nabitých programů.

Pavel Říha, obchodní ředitel CEE, ppm factum

Z mého pohledu se jedná o příjemnou akci, kde lze realizovat setkání dodavatelů a distributorů v neformálním prostředí. Při neformálním setkání je vždy velká příležitost poznat i další pohled na prodej zboží a služeb, než je ten náš. Ještě jednou děkuji za pozvání a musím zdůraznit, že byl opravdu výborný nápad zapojit účastníky formou hry do charitativní akce. Tato idea přinesla další rozměr večera – nejen výbornou zábavu a občerstvení, které je obvyklé pro podobné akce.

Irena Kováčiková, manažerka expanze a firemní komunikace, Geco

Idea pro toto setkání je velice zajímavá, protože během roku mnoho takovýchto neformálních akcí, kde se setkáte s takovou skladbou manažerů a odpovědných klíčových osob z oblasti FMCG, není. Navázal jsem zde několik kontaktů, přičemž jeden jsem již také využil. Jedná se o užší spolupráci v prodejnách Coop v projektu nápojových zón. Přítomnost vyššího managementu jsem zaregistroval již při vstupu do areálu. Jednoznačný přínos vidím v tom, že jsem zde díky tomu mohl navázat zajímavé kontakty, které v budoucnu mohu využít.

Pavel Fuksa, national field sales manager development channel, Karlovarské minerální vody

Idea tohoto setkání je správná a mně osobně vyhovuje. Znamená příležitost příjemnou a nenásilnou formou navázat nové kontakty a obchodní vztahy. V neposlední řadě se také malinko pobavit.

Pavel Mefrait, obchodní ředitel, Esa

Retail Business Mixer hodnotím jako výbornou příležitost potkat mnoho lidi z oboru a probrat aktuality na trhu v neformálních a uvolněných podmínkách. Spíše než navázání nových kontaktů oceňuji právě onu možnost probrat zajímavá a aktuální témata najednou s více různými lidmi s rozdílnými zkušenostmi a z různých společností. Pro mě osobně tu letos bylo více relevantních obchodních partnerů. Výběr vyššího managementu určitě oceňuji.

Karel Týra, generální ředitel, Nielsen Czech Republic

Ideu RBM hodnotím pozitivně. Na setkání kolegů z jiných společnosti není v průběhu roku čas. A toto je výborná možnost se s nimi setkat.

Michal Vrbka, trade marketing CZ/SKRed Bull Česká republika

Průběh večera byl především o emocích a komunikaci. Idea večerního setkáni s klienty a programem funguje výborně, zejména pro získání nových kontaktů a udržování vztahů se stávajícími klienty.

Martin Hasilík, jednatel, Authentica

Retail Business Mixer je skvělá příležitost, jak se neformálně setkat, popřípadě se seznámit se zástupci různých společností z různých oblastí. Rozhovory vedené ve velmi příjemné, nenucené atmosféře se tolik liší od standardních formálních jednání v kanceláři.
Letošního ročníku jsem se zúčastnil z několika důvodů. Tím hlavním byla možnost neformálně se setkat s lidmi z různých oddělení – z marketingu a prodeje, ale například i z logistiky, což umožnilo nejednu zajímavou a přínosnou diskusi. Letos jsme společně s ppm factum využili tuto akci také jako příležitost jak charitativně přispět společnosti Debra, a tak i díky návštěvníkům našeho stánku putovalo na dobrou věc 18 600 Kč. Zúžení výběru hostů určitě zkvalitnilo diskuse mezi jednotlivými obchodními partnery a zároveň velmi přálo networkingu. Celkově toto zúžení pomohlo k větší otevřenosti všech účastníků.

Martin Hejl, jednatel, Thimm Obaly

Na Retail Business Mixeru jsem byl již podruhé a celý průběh mě utvrdil v tom, že se jedná o respektované a pozitivně vnímané networkingové setkání napříč celým retailovým trhem. Potkal jsem zde jak své zákazníky, tak dodavatele z různých kategorií a také některé své bývalé kolegy. Akce mi také umožnila seznámit se s několika zajímavými lidmi, s kterými jsme probírali mnohá témata. Na Retail Business Mixeru oceňuji hlavně to, že se zde s obchodními partnery mohu setkat v mnohem neformálnější atmosféře než u jednacího stolu, což je rozhodně přínosné pro společný obchod.

Václav Borovička, senior key account manager, Stock Plzeň-Božkov

Akce Retail Business Mixer jsem se zúčastnil asi popáté v řadě za sebou a tento poslední ročník s podtitulem „We mean business“ hodnotím jako nejpovedenější, byť vypadalo zpočátku, že nám počasí nebude přát. Svůj díl na tom jistě také měla redukce účastníků setkání oproti předešlým akcím. V minulých letech byly vidět skupinky, které se z byznysu vzájemně znají a pojaly to spíše jako privátní setkání. Letošní redukce tak napomohla k větší otevřenosti a korzování účastníků a hledání nových kontaktů. Díky tomu jsem měl možnost seznámit se s novými zajímavými lidmi z retailového byznysu, jak z tuzemska, tak i zahraničí. Letošní ročník tak hodnotím velmi kladně a přeji společnosti Atoz Group opět šťastnou ruku při zavádění podobných novinek v dalších ročnících.

Michal Červený, IT analyst, Internet Mall

Letos jsem byla na Retail Business Mixeru poprvé, proto nemohu porovnávat s loňským rokem. Na akci se mi moc líbilo, jídlo a drinky na výbornou. Získala jsem mnoho nových kontaktů, pomohlo mi to v práci. Celkově si myslím, že tyto akce jsou určitě přínosem, navazování kontaktů v příjemném prostředí nenásilnou formou, to je super.

Andrea Glončáková, customer care manager SK, Wrigley

Bylo to velmi příjemné setkání, při němž jsem měla možnost se nejen seznámit s novými společnostmi na trhu, ale i potkat staré známé z retailu, popovídat si nejen o firemních problémech, ale také o úspěších. Viděla jsem poměrně hodně novinek na trhu, o kterých jsem nevěděla a byla jsem překvapena příjemnou atmosférou, množstvím lidí, ale i celkovou velmi efektivní organizací této akce.

Miroslava Miškovič, key account manager, L’Oréal Česká republika

Retail Business Mixer je akce, která již má své jméno a tradici. Je dokonce i určitou zárukou, že na něm potkáte většinu svých známých jak z retailu, tak i z partnerských firem. A určitě se dozvíte spoustu novinek! Oproti minulým rokům byl tento ročník více přející networkingu a rozhovorům – méně lidi, příjemný program, více prostoru pro pracovní i přátelská setkání.

Anna Timková, category knowledge manager, Mars Czech

Uplynulých ročníků se účastnily například firmy:

  • Ahold Czech Republic
  • Alimpex Food
  • Bauhaus
  • Billa Czech Republic
  • Coca-Cola HBC ČR
  • Colgate – Palmolive ČR
  • Danone
  • dm drogerie markt
  • Geco
  • Globus
  • Heineken ČR
  • Henkel

  • IKEA
  • Johann Kotányi
  • JPServis
  • Karlovarské minerální vody
  • Lactalis CZ
  • L´Oréal Česká republika
  • Makro Cash & Carry ČR
  • Mars Czech
  • Metropole Zličín
  • Mondelez CR
  • Nestlé Česko
  • Nowaco CR

  • Obi Česká republika
  • Penny Market
  • PepsiCO CZ
  • Plzeňský Prazdroj
  • Procter & Gamble
  • Red Bull ČR
  • Stock Plzeň-Božkov
  • Tesco Stores ČR
  • Tesco Franchise Stores ČR
  • Tchibo Praha
  • Unilever