presents...
16th Retail Business Mixer, June 11, 2020, Palác Žofín, Prague

References

It is a positively perceived networking event for the whole range of retail and related industries.
It allows meetings with old friends and offers the opportunity to establish new contacts.

What have participants said about the event?

Podařilo se mi zde domluvit některé kroky pro nastartování nové spolupráce

Akce Retail Business Mixer jsem se zúčastnil poprvé a příjemně mě překvapilo, kolik zástupců z retailu se zde schází. Je to dobrá neformální příležitost, jak se na jednom místě potkat s řadou těch, se kterými nemám možnost se setkat v průběhu roku. V příjemném prostředí s dobrým jídlem a pitím se hovory o byznysu dělají příjemněji. Podařilo se mi zde domluvit některé kroky pro nastartování nové spolupráce. Určitě to jde v tomto neformálním prostředí lépe.

Tomáš Čupr, podnikatel, investor, zakladatel Rohlík.cz

Neumím si představit lepší formu jak navázat obchodní kontakty

Skvěle připravená akce v příjemném prostředí. Oceňuji každý takový počin, který spojuje a propojuje lidi tak, jak je to přirozené. Tedy ne prostřednictvím moderních technologií, ale tváří v tvář při dobrém jídle, se sklenkou v ruce, s příjemnou hudbou a dobrou náladou. Osobně si asi neumím představit lepší formu jak navázat nejen osobní, ale i obchodní kontakty…

Jan Hrdina, tajemník, Asociace českého tradičního obchodu

Laťku návštěvníků drží organizátor opravdu vysoko

Hledali jsme prostor k oslovení nových potenciálních klientů z FMCG, ale také místo, kam můžeme pozvat i naše stávající obchodní partnery a neformálně s nimi probrat jak pracovní, tak osobní záležitosti v příjemném prostředí. Přesně to se daří Mixeru skloubit. Co je důležité pro to, aby akce fungovala, je i laťka návštěvníků, kterou organizátor opravdu drží vysoko. Je to tak event, kam jsme namířili naši pozornost už třetím rokem a opět jsme byli spokojeni. Nové místo večeru dodalo i novou energii a všem našim partnerům se líbil. Opět jsme odjeli spokojení s naplněným očekáváním a počtem schůzek, a tak počítáme i s dalším ročníkem.

Vít Krčmář, client service CZ, Promoteri.eu

Příležitost pro setkání profesionálů z retailu

Retail Business Mixer je tradiční akce a příležitost pro setkání profesionálů z retailu. Líbí se mi nenásilný duch párty, která je opravdu koncipována jako společenské setkání a příležitost si na začátku léta promluvit v neformální atmosféře a poznat další lidi z oboru.

Jan Kočárek, country general manager CZ & SK, CHEP CZ

Akce se stabilně umístila v mém kalendáři

Retail Business Mixer se už stabilně umístil v mém kalendáři. Tento večer si nenechávám pravidelně ujít kvůli příjemné atmosféře, hezkému prostředí a neformálním kontaktům. Je to pro mě skvělé místo, kde mohu vidět obchodní partnery, další kolegy ze světa retailu, a především si odpočinout. Letošní ročník mě opět nezklamal a těším se na další.

Jiří Matoulek, category development manager, Coca-Cola HBC CZ/SR

Vysoká úroveň a množství zajímavých hostů

Hektické pracovní tempo zpravidla neumožňuje plně se věnovat tolik potřebnému networkingu. Možnost navázat nové kontakty v neformálním prostředí vnímám jako vítanou příležitost na chvíli zvolnit a v přátelském duchu probrat aktuální témata se zkušenými lidmi z oboru. Retail Business Mixer mne potěšil svým pojetím, vysokou úrovní a množstvím zajímavých hostů.

Jakub Holec, managing director, 108 Agency

Unikátní den s dodavateli služeb, s klienty, ale i s konkurencí

Retail Business Mixer je dobrou příležitostí, abychom se v půlce roku potkali s profesionály v oblasti retailu v České republice. Pro mě jako pro cizince, je to unikátní den, během nějž se mohu seznámit a promluvit s dodavateli služeb, s klienty, ale samozřejmě také s konkurencí. Už se těším na další akce

Luis Hilgert, trade & marketing, Glencore

Příjemný večer s našimi kolegy a stávajícími obchodními partnery

Akce Retail Business Mixer se ráda účastním každý rok. Jsme rádi, když se můžeme setkat a strávit příjemný večer s našimi kolegy a stávajícími obchodními partnery, případně získat kontakty na nové perspektivní dodavatele. To vše zároveň v rámci neformálního a přátelského prostředí s výborným programem, který se rok od roku zlepšuje.

Monika Budošová, senior buyer ČR/SR, Tesco Stores ČR

Perfektní načasování

Retail Business Mixer je ideální příležitostí, jak se potkat s mnoha známými lidmi v příjemném a neformálním prostředí. Perfektní načasování umožňuje probrat uplynulé pololetí a dozvědět se o plánech na druhou část roku. Významná je také možnost seznámení s mnoha lidmi napříč celým spektrem trhu a různými kompetencemi či dovednostmi. Vždy uvítám příležitost k osobním setkáním s klienty, kolegy či známými, která se každému těžko začleňují do nabitých programů.

Pavel Říha, obchodní ředitel CEE, ppm factum

Setkání dodavatelů a distributorů v neformálním prostředí

Z mého pohledu se jedná o příjemnou akci, kde lze realizovat setkání dodavatelů a distributorů v neformálním prostředí. Při neformálním setkání je vždy velká příležitost poznat i další pohled na prodej zboží a služeb, než je ten náš. Ještě jednou děkuji za pozvání a musím zdůraznit, že byl opravdu výborný nápad zapojit účastníky formou hry do charitativní akce. Tato idea přinesla další rozměr večera – nejen výbornou zábavu a občerstvení, které je obvyklé pro podobné akce.

Irena Kováčiková, manažerka expanze a firemní komunikace, Geco

Dobrá skladba manažerů a odpovědných klíčových osob z oblasti FMCG

Idea pro toto setkání je velice zajímavá, protože během roku mnoho takovýchto neformálních akcí, kde se setkáte s takovou skladbou manažerů a odpovědných klíčových osob z oblasti FMCG, není. Navázal jsem zde několik kontaktů, přičemž jeden jsem již také využil. Jedná se o užší spolupráci v prodejnách Coop v projektu nápojových zón. Přítomnost vyššího managementu jsem zaregistroval již při vstupu do areálu. Jednoznačný přínos vidím v tom, že jsem zde díky tomu mohl navázat zajímavé kontakty, které v budoucnu mohu využít.

Pavel Fuksa, national field sales manager development channel, Karlovarské minerální vody

Příležitost pro navázání nových kontaktů

Idea tohoto setkání je správná a mně osobně vyhovuje. Znamená příležitost příjemnou a nenásilnou formou navázat nové kontakty a obchodní vztahy. V neposlední řadě se také malinko pobavit.

Pavel Merfait, obchodní ředitel, Esa

Oceňuji výběr vyššího managementu

Retail Business Mixer hodnotím jako výbornou příležitost potkat mnoho lidi z oboru a probrat aktuality na trhu v neformálních a uvolněných podmínkách. Spíše než navázání nových kontaktů oceňuji právě onu možnost probrat zajímavá a aktuální témata najednou s více různými lidmi s rozdílnými zkušenostmi a z různých společností. Pro mě osobně tu letos bylo více relevantních obchodních partnerů. Výběr vyššího managementu určitě oceňuji.

Karel Týra, generální ředitel, Nielsen Czech Republic

Výborná možnost setkat se s kolegy z jiných společností

Ideu RBM hodnotím pozitivně. Na setkání kolegů z jiných společnosti není v průběhu roku čas. A toto je výborná možnost se s nimi setkat.

Michal Vrbka, trade marketing CZ/SKRed Bull Česká republika

Získání nových kontaktů

Průběh večera byl především o emocích a komunikaci. Idea večerního setkáni s klienty a programem funguje výborně, zejména pro získání nových kontaktů a udržování vztahů se stávajícími klienty.

Martin Hasilík, jednatel, Authentica

Akce přeje networkingu

Retail Business Mixer je skvělá příležitost, jak se neformálně setkat, popřípadě se seznámit se zástupci různých společností z různých oblastí. Rozhovory vedené ve velmi příjemné, nenucené atmosféře se tolik liší od standardních formálních jednání v kanceláři.
Letošního ročníku jsem se zúčastnil z několika důvodů. Tím hlavním byla možnost neformálně se setkat s lidmi z různých oddělení – z marketingu a prodeje, ale například i z logistiky, což umožnilo nejednu zajímavou a přínosnou diskusi. Letos jsme společně s ppm factum využili tuto akci také jako příležitost jak charitativně přispět společnosti Debra, a tak i díky návštěvníkům našeho stánku putovalo na dobrou věc 18 600 Kč. Zúžení výběru hostů určitě zkvalitnilo diskuse mezi jednotlivými obchodními partnery a zároveň velmi přálo networkingu. Celkově toto zúžení pomohlo k větší otevřenosti všech účastníků.

Martin Hejl, jednatel, Thimm Obaly

Respektované a pozitivně vnímané networkingové setkání

Na Retail Business Mixeru jsem byl již podruhé a celý průběh mě utvrdil v tom, že se jedná o respektované a pozitivně vnímané networkingové setkání napříč celým retailovým trhem. Potkal jsem zde jak své zákazníky, tak dodavatele z různých kategorií a také některé své bývalé kolegy. Akce mi také umožnila seznámit se s několika zajímavými lidmi, s kterými jsme probírali mnohá témata. Na Retail Business Mixeru oceňuji hlavně to, že se zde s obchodními partnery mohu setkat v mnohem neformálnější atmosféře než u jednacího stolu, což je rozhodně přínosné pro společný obchod.

Václav Borovička, senior key account manager, Stock Plzeň-Božkov

Příležitost seznámit se s novými zajímavými lidmi z retailového byznysu, jak z tuzemska, tak i zahraničí

Akce Retail Business Mixer jsem se zúčastnil asi popáté v řadě za sebou a tento poslední ročník s podtitulem „We mean business“ hodnotím jako nejpovedenější, byť vypadalo zpočátku, že nám počasí nebude přát. Svůj díl na tom jistě také měla redukce účastníků setkání oproti předešlým akcím. V minulých letech byly vidět skupinky, které se z byznysu vzájemně znají a pojaly to spíše jako privátní setkání. Letošní redukce tak napomohla k větší otevřenosti a korzování účastníků a hledání nových kontaktů. Díky tomu jsem měl možnost seznámit se s novými zajímavými lidmi z retailového byznysu, jak z tuzemska, tak i zahraničí. Letošní ročník tak hodnotím velmi kladně a přeji společnosti Atoz Group opět šťastnou ruku při zavádění podobných novinek v dalších ročnících.

Michal Červený, IT analyst, Internet Mall

Tato akce je určitě přínosem

Letos jsem byla na Retail Business Mixeru poprvé, proto nemohu porovnávat s loňským rokem. Na akci se mi moc líbilo, jídlo a drinky na výbornou. Získala jsem mnoho nových kontaktů, pomohlo mi to v práci. Celkově si myslím, že tyto akce jsou určitě přínosem, navazování kontaktů v příjemném prostředí nenásilnou formou, to je super.

Andrea Glončáková, customer care manager SK, Wrigley

Hodně novinek na trhu, o kterých jsem nevěděla

Bylo to velmi příjemné setkání, při němž jsem měla možnost se nejen seznámit s novými společnostmi na trhu, ale i potkat staré známé z retailu, popovídat si nejen o firemních problémech, ale také o úspěších. Viděla jsem poměrně hodně novinek na trhu, o kterých jsem nevěděla a byla jsem překvapena příjemnou atmosférou, množstvím lidí, ale i celkovou velmi efektivní organizací této akce.

Miroslava Miškovič, key account manager, L’Oréal Česká republika

Prostor pro pracovní i přátelská setkání

Retail Business Mixer je akce, která již má své jméno a tradici. Je dokonce i určitou zárukou, že na něm potkáte většinu svých známých jak z retailu, tak i z partnerských firem. A určitě se dozvíte spoustu novinek! Oproti minulým rokům byl tento ročník více přející networkingu a rozhovorům – méně lidi, příjemný program, více prostoru pro pracovní i přátelská setkání.

Anna Timková, category knowledge manager, Mars Czech

The following companies attended past editions of the event:

  • Ahold Czech Republic
  • Alimpex Food
  • Bauhaus
  • Billa Czech Republic
  • Coca-Cola HBC ČR
  • Colgate – Palmolive ČR
  • Danone
  • dm drogerie markt
  • Geco
  • Globus
  • Heineken ČR
  • Henkel

  • IKEA
  • Johann Kotányi
  • JPServis
  • Karlovarské minerální vody
  • Lactalis CZ
  • L'Oréal Česká republika
  • Makro Cash & Carry ČR
  • Mars Czech
  • Metropole Zličín
  • Mondelez CR
  • Nestlé Česko
  • Nowaco CR

  • Obi Česká republika
  • Penny Market
  • PepsiCO CZ
  • Plzeňský Prazdroj
  • Procter & Gamble
  • Red Bull ČR
  • Stock Plzeň-Božkov
  • Tesco Stores ČR
  • Tesco Franchise Stores ČR
  • Tchibo Praha
  • Unilever