uvádí...
20. 6. 2019 | 15. Retail Business Mixer

Reference

Jde o pozitivně vnímanou networkingovou akci pro celou šíři retailu a souvisejících oborů.
Umožňuje setkání se starými známým a nabízí příležitost navázat nové kontakty.

Co řekli účastníci o akci?

Podařilo se mi zde domluvit některé kroky pro nastartování nové spolupráce

Akce Retail Business Mixer jsem se zúčastnil poprvé a příjemně mě překvapilo, kolik zástupců z retailu se zde schází. Je to dobrá neformální příležitost, jak se na jednom místě potkat s řadou těch, se kterými nemám možnost se setkat v průběhu roku. V příjemném prostředí s dobrým jídlem a pitím se hovory o byznysu dělají příjemněji. Podařilo se mi zde domluvit některé kroky pro nastartování nové spolupráce. Určitě to jde v tomto neformálním prostředí lépe.

Tomáš Čupr, podnikatel, investor, zakladatel Rohlík.cz

Neumím si představit lepší formu jak navázat obchodní kontakty

Skvěle připravená akce v příjemném prostředí. Oceňuji každý takový počin, který spojuje a propojuje lidi tak, jak je to přirozené. Tedy ne prostřednictvím moderních technologií, ale tváří v tvář při dobrém jídle, se sklenkou v ruce, s příjemnou hudbou a dobrou náladou. Osobně si asi neumím představit lepší formu jak navázat nejen osobní, ale i obchodní kontakty…

Jan Hrdina, tajemník, Asociace českého tradičního obchodu

Laťku návštěvníků drží organizátor opravdu vysoko

Hledali jsme prostor k oslovení nových potenciálních klientů z FMCG, ale také místo, kam můžeme pozvat i naše stávající obchodní partnery a neformálně s nimi probrat jak pracovní, tak osobní záležitosti v příjemném prostředí. Přesně to se daří Mixeru skloubit. Co je důležité pro to, aby akce fungovala, je i laťka návštěvníků, kterou organizátor opravdu drží vysoko. Je to tak event, kam jsme namířili naši pozornost už třetím rokem a opět jsme byli spokojeni. Nové místo večeru dodalo i novou energii a všem našim partnerům se líbil. Opět jsme odjeli spokojení s naplněným očekáváním a počtem schůzek, a tak počítáme i s dalším ročníkem.

Vít Krčmář, client service CZ, Promoteri.eu

Příležitost pro setkání profesionálů z retailu

Retail Business Mixer je tradiční akce a příležitost pro setkání profesionálů z retailu. Líbí se mi nenásilný duch párty, která je opravdu koncipována jako společenské setkání a příležitost si na začátku léta promluvit v neformální atmosféře a poznat další lidi z oboru.

Jan Kočárek, country general manager CZ & SK, CHEP CZ

Akce se stabilně umístila v mém kalendáři

Retail Business Mixer se už stabilně umístil v mém kalendáři. Tento večer si nenechávám pravidelně ujít kvůli příjemné atmosféře, hezkému prostředí a neformálním kontaktům. Je to pro mě skvělé místo, kde mohu vidět obchodní partnery, další kolegy ze světa retailu, a především si odpočinout. Letošní ročník mě opět nezklamal a těším se na další.

Jiří Matoulek, category development manager, Coca-Cola HBC CZ/SR

Vysoká úroveň a množství zajímavých hostů

Hektické pracovní tempo zpravidla neumožňuje plně se věnovat tolik potřebnému networkingu. Možnost navázat nové kontakty v neformálním prostředí vnímám jako vítanou příležitost na chvíli zvolnit a v přátelském duchu probrat aktuální témata se zkušenými lidmi z oboru. Retail Business Mixer mne potěšil svým pojetím, vysokou úrovní a množstvím zajímavých hostů.

Jakub Holec, managing director, 108 Agency

Unikátní den s dodavateli služeb, s klienty, ale i s konkurencí

Retail Business Mixer je dobrou příležitostí, abychom se v půlce roku potkali s profesionály v oblasti retailu v České republice. Pro mě jako pro cizince, je to unikátní den, během nějž se mohu seznámit a promluvit s dodavateli služeb, s klienty, ale samozřejmě také s konkurencí. Už se těším na další akce

Luis Hilgert, trade & marketing, Glencore

Příjemný večer s našimi kolegy a stávajícími obchodními partnery

Akce Retail Business Mixer se ráda účastním každý rok. Jsme rádi, když se můžeme setkat a strávit příjemný večer s našimi kolegy a stávajícími obchodními partnery, případně získat kontakty na nové perspektivní dodavatele. To vše zároveň v rámci neformálního a přátelského prostředí s výborným programem, který se rok od roku zlepšuje.

Monika Budošová, senior buyer ČR/SR, Tesco Stores ČR

Perfektní načasování

Retail Business Mixer je ideální příležitostí, jak se potkat s mnoha známými lidmi v příjemném a neformálním prostředí. Perfektní načasování umožňuje probrat uplynulé pololetí a dozvědět se o plánech na druhou část roku. Významná je také možnost seznámení s mnoha lidmi napříč celým spektrem trhu a různými kompetencemi či dovednostmi. Vždy uvítám příležitost k osobním setkáním s klienty, kolegy či známými, která se každému těžko začleňují do nabitých programů.

Pavel Říha, obchodní ředitel CEE, ppm factum

Setkání dodavatelů a distributorů v neformálním prostředí

Z mého pohledu se jedná o příjemnou akci, kde lze realizovat setkání dodavatelů a distributorů v neformálním prostředí. Při neformálním setkání je vždy velká příležitost poznat i další pohled na prodej zboží a služeb, než je ten náš. Ještě jednou děkuji za pozvání a musím zdůraznit, že byl opravdu výborný nápad zapojit účastníky formou hry do charitativní akce. Tato idea přinesla další rozměr večera – nejen výbornou zábavu a občerstvení, které je obvyklé pro podobné akce.

Irena Kováčiková, manažerka expanze a firemní komunikace, Geco

Dobrá skladba manažerů a odpovědných klíčových osob z oblasti FMCG

Idea pro toto setkání je velice zajímavá, protože během roku mnoho takovýchto neformálních akcí, kde se setkáte s takovou skladbou manažerů a odpovědných klíčových osob z oblasti FMCG, není. Navázal jsem zde několik kontaktů, přičemž jeden jsem již také využil. Jedná se o užší spolupráci v prodejnách Coop v projektu nápojových zón. Přítomnost vyššího managementu jsem zaregistroval již při vstupu do areálu. Jednoznačný přínos vidím v tom, že jsem zde díky tomu mohl navázat zajímavé kontakty, které v budoucnu mohu využít.

Pavel Fuksa, national field sales manager development channel, Karlovarské minerální vody

Příležitost pro navázání nových kontaktů

Idea tohoto setkání je správná a mně osobně vyhovuje. Znamená příležitost příjemnou a nenásilnou formou navázat nové kontakty a obchodní vztahy. V neposlední řadě se také malinko pobavit.

Pavel Merfait, obchodní ředitel, Esa

Oceňuji výběr vyššího managementu

Retail Business Mixer hodnotím jako výbornou příležitost potkat mnoho lidi z oboru a probrat aktuality na trhu v neformálních a uvolněných podmínkách. Spíše než navázání nových kontaktů oceňuji právě onu možnost probrat zajímavá a aktuální témata najednou s více různými lidmi s rozdílnými zkušenostmi a z různých společností. Pro mě osobně tu letos bylo více relevantních obchodních partnerů. Výběr vyššího managementu určitě oceňuji.

Karel Týra, generální ředitel, Nielsen Czech Republic

Výborná možnost setkat se s kolegy z jiných společností

Ideu RBM hodnotím pozitivně. Na setkání kolegů z jiných společnosti není v průběhu roku čas. A toto je výborná možnost se s nimi setkat.

Michal Vrbka, trade marketing CZ/SKRed Bull Česká republika

Získání nových kontaktů

Průběh večera byl především o emocích a komunikaci. Idea večerního setkáni s klienty a programem funguje výborně, zejména pro získání nových kontaktů a udržování vztahů se stávajícími klienty.

Martin Hasilík, jednatel, Authentica

Akce přeje networkingu

Retail Business Mixer je skvělá příležitost, jak se neformálně setkat, popřípadě se seznámit se zástupci různých společností z různých oblastí. Rozhovory vedené ve velmi příjemné, nenucené atmosféře se tolik liší od standardních formálních jednání v kanceláři.
Letošního ročníku jsem se zúčastnil z několika důvodů. Tím hlavním byla možnost neformálně se setkat s lidmi z různých oddělení – z marketingu a prodeje, ale například i z logistiky, což umožnilo nejednu zajímavou a přínosnou diskusi. Letos jsme společně s ppm factum využili tuto akci také jako příležitost jak charitativně přispět společnosti Debra, a tak i díky návštěvníkům našeho stánku putovalo na dobrou věc 18 600 Kč. Zúžení výběru hostů určitě zkvalitnilo diskuse mezi jednotlivými obchodními partnery a zároveň velmi přálo networkingu. Celkově toto zúžení pomohlo k větší otevřenosti všech účastníků.

Martin Hejl, jednatel, Thimm Obaly

Respektované a pozitivně vnímané networkingové setkání

Na Retail Business Mixeru jsem byl již podruhé a celý průběh mě utvrdil v tom, že se jedná o respektované a pozitivně vnímané networkingové setkání napříč celým retailovým trhem. Potkal jsem zde jak své zákazníky, tak dodavatele z různých kategorií a také některé své bývalé kolegy. Akce mi také umožnila seznámit se s několika zajímavými lidmi, s kterými jsme probírali mnohá témata. Na Retail Business Mixeru oceňuji hlavně to, že se zde s obchodními partnery mohu setkat v mnohem neformálnější atmosféře než u jednacího stolu, což je rozhodně přínosné pro společný obchod.

Václav Borovička, senior key account manager, Stock Plzeň-Božkov

Příležitost seznámit se s novými zajímavými lidmi z retailového byznysu, jak z tuzemska, tak i zahraničí

Akce Retail Business Mixer jsem se zúčastnil asi popáté v řadě za sebou a tento poslední ročník s podtitulem „We mean business“ hodnotím jako nejpovedenější, byť vypadalo zpočátku, že nám počasí nebude přát. Svůj díl na tom jistě také měla redukce účastníků setkání oproti předešlým akcím. V minulých letech byly vidět skupinky, které se z byznysu vzájemně znají a pojaly to spíše jako privátní setkání. Letošní redukce tak napomohla k větší otevřenosti a korzování účastníků a hledání nových kontaktů. Díky tomu jsem měl možnost seznámit se s novými zajímavými lidmi z retailového byznysu, jak z tuzemska, tak i zahraničí. Letošní ročník tak hodnotím velmi kladně a přeji společnosti Atoz Group opět šťastnou ruku při zavádění podobných novinek v dalších ročnících.

Michal Červený, IT analyst, Internet Mall

Tato akce je určitě přínosem

Letos jsem byla na Retail Business Mixeru poprvé, proto nemohu porovnávat s loňským rokem. Na akci se mi moc líbilo, jídlo a drinky na výbornou. Získala jsem mnoho nových kontaktů, pomohlo mi to v práci. Celkově si myslím, že tyto akce jsou určitě přínosem, navazování kontaktů v příjemném prostředí nenásilnou formou, to je super.

Andrea Glončáková, customer care manager SK, Wrigley

Hodně novinek na trhu, o kterých jsem nevěděla

Bylo to velmi příjemné setkání, při němž jsem měla možnost se nejen seznámit s novými společnostmi na trhu, ale i potkat staré známé z retailu, popovídat si nejen o firemních problémech, ale také o úspěších. Viděla jsem poměrně hodně novinek na trhu, o kterých jsem nevěděla a byla jsem překvapena příjemnou atmosférou, množstvím lidí, ale i celkovou velmi efektivní organizací této akce.

Miroslava Miškovič, key account manager, L’Oréal Česká republika

Prostor pro pracovní i přátelská setkání

Retail Business Mixer je akce, která již má své jméno a tradici. Je dokonce i určitou zárukou, že na něm potkáte většinu svých známých jak z retailu, tak i z partnerských firem. A určitě se dozvíte spoustu novinek! Oproti minulým rokům byl tento ročník více přející networkingu a rozhovorům – méně lidi, příjemný program, více prostoru pro pracovní i přátelská setkání.

Anna Timková, category knowledge manager, Mars Czech

Uplynulých ročníků se účastnily například firmy:

  • Ahold Czech Republic
  • Alimpex Food
  • Bauhaus
  • Billa Czech Republic
  • Coca-Cola HBC ČR
  • Colgate – Palmolive ČR
  • Danone
  • dm drogerie markt
  • Geco
  • Globus
  • Heineken ČR
  • Henkel

  • IKEA
  • Johann Kotányi
  • JPServis
  • Karlovarské minerální vody
  • Lactalis CZ
  • L´Oréal Česká republika
  • Makro Cash & Carry ČR
  • Mars Czech
  • Metropole Zličín
  • Mondelez CR
  • Nestlé Česko
  • Nowaco CR

  • Obi Česká republika
  • Penny Market
  • PepsiCO CZ
  • Plzeňský Prazdroj
  • Procter & Gamble
  • Red Bull ČR
  • Stock Plzeň-Božkov
  • Tesco Stores ČR
  • Tesco Franchise Stores ČR
  • Tchibo Praha
  • Unilever